سبز اسپرت
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

اصول صحیح سوزاندن چربی ها

اصول صحیح سوزاندن چربی ها

تمرینات هوازی:

🔷 در هفته ۳ بار تمرینات هوازی را به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه در هر جلسه انجام دهید نظیر پیاده روی ، دو ، دوچرخه سواری‌.

پروتئین:

🔷 بیشتر تغذیه خود را مصرف پروتئین ها اختصاص دهید، پروتئین باعث حفظ ، ترمیم و ساخت بافتهای ماهیچه ای‌ میشود.

چربی‌‌های سالم:

🔷 حدود ۲۰ درصد از کالری مصرفی روزانه شما از چربی‌‌های سالم مانند مغزهای آجیل و … باشد چربی‌‌های سالم برای کارکرد مناسب هورمون ها ، مغز، چربی‌ سوزی ضروری میباشند.

کربوهیدرات و قندها:

🔷 از مصرف شکر سفید و آرد سفید به طور کامل به دور باشید و به جای آنها از جو، میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*